КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:
Повна офіційна назва: Житомирська філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”
Скорочене офіційне найменування: Житомирська філія “Газмережі”
АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА: 104 (цілодобово)
КОЛ – ЦЕНТР: 0 800 303 104
🕛Графік роботи кол-центру:
☑️ понеділок – п’ятниця: з 8:00 до 17:00
☑️ субота – неділя: з 9:00 до 18:00
ЦЕНТРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ
Графік прийому:
☑️понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 16:00;
☑️субота-неділя – вихідні.
🔄TELEGRAM-БОТ “ГАЗМЕРЕЖІ”: t.me/mygrmu_bot
ЕЛЕКТРОННА АДРЕСА ТА НОМЕР ТЕЛЕФОНУ:
0412 42 27 47 — адміністрація;
Інформація щодо роботи відділу документування управлінської діяльності
Офіційна сторінка у Facebook: https://www.facebook.com/zt.grmu/
ЛІНІЯ ДОВІРИ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ТА КЛІЄНТІВ КОМПАНІЇ
☑️ Телефон: 0 800 357 291
☑️ Електронна пошта: [email protected]
☑️Портал для створення звернень
🔴Звертаємо увагу: якщо Вам відомо про конфлікт інтересів, випадки корупції, зловживання службовим становищем, мобінг чи дискримінацію або будь-які інші порушення у сфері етики чи комплаєнсу, повідомте нам про ці випадки на Лінію довіри.
